kvällsskrifter

Gokväll på er!

här sitter man och kollar på NCIS med nymanikerade naglar ;) niice haha. Nu ska jag stänga av för kvällen eftersom jag måste sova om jag ska orka upp imorgon PLUS att inte se ut som en gris haha. Ska åka vid 11 till sundsvall för att se Ola och Magda och förhoppningsvis träffar jag även Emelie och Linnea där. Det ska även bli varmare imorgon vilket troligen kommer bli min död men ja, ska inte klaga på värmen. Imorgon åker iallafall kameran med och faktiskt används under dagen (a). Förhoppningsvis dör inte batterierna när jag som mest behöver dem!

Ja jag får se om jag hinner blogga innan jag åker annars så bloggar jag när jag kommer hem efter 6-tiden. Ja jag önskade att jag hade skjuts men Fredde är vrång idag haha.


kram och God natt på er :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0