Hiss ? diss?


+ Vill hissa rea. Vem älskar inte rea och jag hittade juh som sagt ett par skor för 32,50 ?! haha MER REA TILL FOLKET!

+ Jag har fastnat för Guitar hero som alla andra och det är ett spel jag tänker fortsätta spela, kanske man snart kan ersätta någon i kizz eller varför inte någon i backyard babies om dem råkar vara sjuk? haha

+ vill även hissa tävlingar och ni har väl inte missat min första tävling? ;)


- Mardrömmar. I just hate them. Även om mardrömmar inte alltid innehåller spindlar och mördare så kan det vara minst lika äckligt att drömma om att man pussar någon man hatar eller inte kan springa när man måste. USCH!

- Jag vill dissa bantaning. Att banda suger ska ni veta. Här kämpar man med att undvika "lyxfällor" av choklad, chips, alkohol och annat gott. Man blir fixerad av ngt man egentligen inte borde tänka på. Man kämpar som ett as för att gå ner för att sedan när man äntligen gått ner måsta tänka på vad man äter för att inte bli i samma position igen. Kan man inte uppfitta kalorifattiga goda saker? haha

- Regn. Även om regn är nyggigt för våran natur så är det alltid lika tråkigt när man hör de smattrande dropparna på taket. Det innebär att man inte kan sola, att man inte kan träna ute och att det snart kommer åska. För ja, på sommaren åskar det typ hela tiden haha.



Postat av: Jenny

Håller med om allt det där:D

2008-06-14 @ 15:42:30
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, nej de lär ju vara fler som tycker så;) :) Jag använder en Olympus kamera, digitalkamera, fast den är rätt stor , och bra:D hih va ahr du för någon?

2008-06-14 @ 17:24:41
URL: http://penajs.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0