Gottepåse i postlådan

Idag var det som en riktig gottepåse i postlådan. Först erbjudandet om fler böcker sen fick jag även

nya Vecko Revyn


fick även hem min spraytan från glitzy.se :) detta ska bli intressant hehe


sen har mamma börjat sålt Oriflame så jag ska beställa lite från henne idag :) och fick även prova på en brun utan sol creme för ansiktet. Ska bli intressant att se hur den är och jag lovar att jag kommer med en utvärdering av den senare :)





sen fick jag även pengarna för singeln jag köpte till Minna för ett tag sen :) tack tack !


lite senare kommer en recension av boken jag läste ut idag :)

Postat av: Christin

Nya veckorevyn måste jag ta och köpa :)

2008-06-11 @ 20:48:40
URL: http://christinsshopping.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0