Gottepåsar i brevlådan

Åh idag var det inte nådigt på jobbet kan jag säga. Visst det var lungt och skönt så men jag var trött SOM ETT AS !! Det började med att jag inte kunde somna igår, jag låg säkert vaken till 1-2. Det gick verkligen inte att somna. Jag provade tvn, läsa böcker, kolla i tidningar, löste korsord. NEJ ingenting funka :( Iallafall lyckades jag väl till slut somna och vaknade halv 5. Före väckarklockan -.-' Ja ni hör juh. Usch bara jobbigt idag haha.

När jag kom hem så hade jag äntligen fått hem mina läppglanser (säger man så? ) och mascaran jag köpte/vann på tradera för några dagar sen. Alla är ny så jag funderar på att lotta ut en av dem i en tävling senare längre fram om ni är sugen på det hehe. Man kan aldrig ha för många läppglanstuber ;) Sen kom Vecko Revyn hem också. Trevligt med lite läsning eller hur?!

Nu tänkte jag klura ut lite hur min nya design ska vara. Vet inte direkt vad jag vill ändra heller men något iallafall! Lite somrigt kankse, lite ljusare färger, lite mer bilder på mig? ja jag får se vad jag hittar. Räkna med en ny design till kvällens slut iallfall. Det tar juh som sagt lite tid att ändra alla koder och helst nu när nya plattformen inte vill vara sammarbetsvillig med mig hehe. Vad ska ni göra idag då? :)

kraaam på er

Postat av: Natalie

Kul med läppglans och det :)



Svar: Precis! Så gör jag med.. Det lutar nästan mot en singel, typ "strimmor" eller "kär i en ängel" eller nåt sånt.. För som jag sa, känns rätt onödigt att JAG lottar ut ett läppglans eller något när min blogg handlar om musik.. hah

2008-06-24 @ 15:52:32
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Ja, det kan man ju! Nej, inte jag heller faktiskt.. Får väl hoppas på att det är många som är intresserade.. Även om man kan ladda ner så är det ju (tycker jag iaf) kul att HA skivan, det är ju en grej i sig.. Sen får man ju inte med manualen i en nerladdningsfil heller..

2008-06-24 @ 16:08:32
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Precis! Så tycker jag med, ska nog dra in till stan någon dag och köpa några skivor och singlar, så kan jag lotta ut en sen :)

2008-06-24 @ 19:35:33
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah, aa;) gör de!!

2008-06-24 @ 20:03:46
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Camilla

fett många läppglanser ju , elle rheter dte så! haha

2008-06-24 @ 21:21:58
URL: http://cames.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0