Film


Nu är jag rädd nöjd med bloggen iallafall!
Men det ändras snabbt i min värld haha. Ikväll är jag säkert missnöjd med den eller ser något som måste ändras men roligt med lite ändringar ibland va? :)

Nu hade jag tänkt se på en film, nämligen Stigmata med Patricia Arquette i huvudrollen. Det är en Thriller från 99 och handlar om att hon får sår och börjar blöda på exak samma ställen som Jesus fick när han korsfästes. Jag tror den är intressant då jag gillar det övernaturliga ;)

lämnar en rapport om den sen hehe
kram på er


























Nu har jag sett filmen och den var rätt bra. Den handlar juh om, som namnet antyder, om stigmata. Stigmata är upplevelser/händelser som sägs ha hänt på riktigt. Att människor, oftast djupt troende människor får sår på händer, piskas, få en törnkrans på skallen och så vidare.. precis som jesus. Om jag tror på detta vet jag inte men filmen var iallafall bra. Den får nog en 3a av mig

M M M

I filmen ser man st mary eller heliga maria som hon heter på svenska, gråta blod. På youtube har jag hittat en del klipp där dem filmat statyer av henne gråtandes. Om detta är sant eller inte vet jag inte heller men på en av dem är det flera som filmar och det regnar inte ens. intressant ;)





Postat av: emelie

hm... lite scary :P

2008-06-26 @ 17:53:43
URL: http://tjuvbloggat.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0