Fastan är värt besväret?

Jag vet vad jag sagt om fastan och jag står fast vid beslutet om att det är ett helvete rent ut sagt, MEN jag har även gått ner 3,4 kilo på två dagar (jag fuska måndags och tisdags så räknar inte med dem...) och det är inte helt illa :) vilket gör mig otroligt glad och vilket gör mig sjukt peppad att fortsätta. Jag hoppas jag går ner 2 kilo till under dessa kvarstående dagar. Jag ska träna mig assvettig ikväll så det går lite fortare haha.

Ja det var bara det jag ville säga nu haha :)

ha en bra dag.. nu ska jag inta min frukost iform av te hahaa

Postat av: louise

nu kan du vara med och tävla om en björn borg väska på min blogg. det enda du behöver göra är att gå in på bloggen & läs instruktionerna.



LYCKA TILL!

2008-06-12 @ 11:29:45
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: Melina

vadå,hur länge ska du inte äta nått då(fasta)? jag skulle svimmat..

2008-06-12 @ 11:39:02
URL: http://mmelina.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0