fastan är ett helvete !

Ja som rubliken säger så mår jag pissigt ! Visst jag hade räknat med huvudvärk och illamående eftersom jag vet hur det är att vara hungrig och jag vet hur jag blir. Men jag hade aldrig anat att jag skulle få humörsvängningar, konstant kurrande i magen och extremt sug efter godis och annat gott. Jag vet inte om jag kommer palla alla dagar! This sucks!!! haha

okej det är ingen som tvingat mig så varför inte sluta? ja det kan man fråga sig men jag har redan gått ner ca 3 kg under dessa 2 dagarna (fuskade mkt första dagen så räknar inte den...) men det är juh bara vatten givetvis men ändå, det som syns på vågen gör att man vill fortsätta tortera sig själv. Vill man vara fin får man lida pin som ngn sa haha. Dock vet jag att jag inte kommer kunna gå ner mer eftersom alla andra går ner hur mkt som helst i månaden medan jag har gått upp de kilona jag lyckades gå ner fast jag tränar och äter bra mat. DET SUGER också!!!! Det känns som om jag är dömd att vara fet och äcklig tills jag dör typ ! -.-' men ja.. bara att fortsätta, jag ska vinna haha

jag rekomenderar ingen att fasta dock... det är ren pina och man ska ha bra nog med stake om man ska orka säga nej till allt som finns omkring en och orka igenom humörsvängningar, illamående, huvudvärk, trötthet och HUNGER under dessa dagar haha

Postat av: Jenny

Ha en trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-06-11 @ 19:25:37
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe okej! :D

2008-06-11 @ 23:26:13
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: anneli

Ja, jag älskar att säga det häär...



JAG SA JU DEEEET!!!!



(;



Men kämpa på darling....

2008-06-12 @ 11:25:16
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: LillaBoo

hehe vet hur det känns! har fastat några gånger, man vänjer sig aldrig kan jag säga..dock hade jag en bantnings kur en gång där man skulle äta hur mycket som helst, d var inte heller nå vidare kul..

2008-08-12 @ 17:58:47
URL: http://lillaboo.skyrock.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0