Extra jobb?

Eftersom det är extremt torrt ute i skogarna nu och tydligen måste skogsmaskinerna ändå gå så finns det nu extra jobb för en del, nämligen att sitta brandvakt. Fredrik frågade nu om jag ville sitta brandvakt en hel dag ute i skogen och samtidigt få pengar för det och jag vet inte om jag ska göra det eller inte. Visst att bara sitta och få pengar för det, det är inte något att klaga över men lixom sitta en hel dag ute i skogen, med massa kryp och ingen toalett? nja jag vet inte ja.. Dessutom har jag juh M*** just nu så det är inte direkt fräscht att sitta och behöva bloda ute i skogen?! Men som sagt.. beror på hur mycket pengar i timmen jag får (a) haha En till positiv grej är att man kanske kan jobba lite på brännan? beror på om det är gallring eller slutavverkning iof..

skulle ni gjort det?

Postat av: Madeleine

Vågar du verkligen sitta själv ute i skogen? :P

2008-06-03 @ 14:09:53
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Emma Lindgren

behövs de inte 2 som jobbar XD isf kan jag sitta med dig! ;P Puss Emma

2008-06-03 @ 19:10:03
Postat av: madde

emma: jo det behövs det :D haha

ja men ja ska höra med fredde och så ringer ja dig sen då haha

2008-06-03 @ 20:00:15
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0