En liten fråga till er..

åh ja som skrev värsta långa så blev det krångel som det blir rätt ofta för mig.. kommer fram en vit skylt där det
står "forbidden" så kan jag inte göra någonting och det man skriver försvinner -.-

Iallafall så har jag en fråga. Nu äter jag ca 1300 kalorier om dagen (alltså ca 600-700 kalorier mindre än jag
vanligen äter..) ska jag träna bort alla dem kalorierna om dagen eller räcker det med att man tränar ca 4-5 gånger i veckan och äter mindre mat?. För det näst intill omöjligt att träna bort 1300 kalorier om 
dagen juh! 
Då 1½  timmes cykling är enbart (?!) ca 800 kalorier. Jag får fan inte göra annat än träna då haha.

Jag vet inte vad som är fel med mig för jag hr nu ätit GI mat sen slutet av januari och tränat iallafall minst 4 dagar i veckan. Jag gick ner 9 kilo och sen gick jag upp 6 av dem igen fast jag fortsatte äta GI och tränade. Därför är jag
extremt rädd över att det jag gör nu inte hjälper heller om ni förstår (a). Ska man ha som sikt att träna 5 dagar i
veckan med olika sorters träning och äta 1300 kalorier om dagen, eller ska jag träna bort minst 8000 kalorier
om dagen + äta 1300? I need help haha

Nu ska jag iallafall sätta mig på min motionscykel och träna medan ja tittar på en film :) superbra ! haha

hörs sen :) kraaam

Postat av: Melina

svar:usch vad jobbigt.

ha en bra kväll

2008-06-14 @ 17:39:18
URL: http://mmelina.se
Postat av: Lojs

hej hej!

tänkte svara på din fråga! :)



De 800 kalorierna du bränner på att cykla är ju inte det enda du gör av med på hela dagen. Du gör ju av med en del när du går, så det blir rätt mycket på en hel dag! samtidigt så får du ju muskler om du cyklar, och muskler väger mer än fett ^^.



Är inte 1½ timmes cykling ganska tråkigt? :O hitta på andra träningsformer...promenera, spring..det finns massor med olika sätt!



hoppas det går bra i alla fall! :)

2008-06-15 @ 13:22:59
URL: http://lojskojs.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0