chatt

Nu har jag postat alla brev jag skulle posta och fixat lite här hemma. Nu är det bara träning kvar på dagens schema sen kan jag slappa heeela dagen haha. Tänkte göra det snart så jag har det överstökat !

På viktklubb.se där jag nu är medlem kunde man idag chatta med Joanna Hagströms, en tjej som lyckats gått ner ca 80 kilo på 4 år. Det är inte illa. Då känner man sig kass när man inte ens kan gå ner  20 hahaha fast å andra sidan har jag inte bantat i 4 år haha. Iallafall kom min fråga med :) Det var roligt! Jag visste juh för sjutton inte vad jag skulle fråga så det blev denna!

 




ett rätt logiskt och bra svar tycker jag!


Postat av: Joanna

Kul att du gillade svaret :-)



Joanna



www.livsvinst.se

2008-06-25 @ 18:14:22
URL: http://www.livsvinst.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0