Bellme



Blondinbella har ett tag snackat om en ny affärside och idag kom hon ut med den och det är hennes webbshop Bellme. Om man kan säga att den är ny eller inte vet ja väl inte. Hon har samma upplägg (samma skapare) som Marrakezh. Dvs sälja lyxprodukter för mindre pris men enbart under 1 dygn. Bella ska då inrikta sig på mode och make-up produkter vilket jag tycker är bättre och intressantare för min del än just originalet Marrakezh. Idag var det en parfym som hon säljer. Närmare bestämt Miss Dior Chérie. Den ska lukta bland annat jordgubb, mandarin och jasmin. Tror den luktar extremt gott men jag tänker inte beställa den. Jag måste lukta på parfymer innan jag beställer det och jag tänker inte shoppa bara för att det råkar vara Dior ;) haha. Väntar och se om det kommer något mer spännande någon annan dag istället!

Vad tycker ni om detta? kan man kalla det nytt? är det bra? tänker ni shoppa? :)

Postat av: Magdalena

Ett brev?? =O Det låter spännande, hihi! xD

Oj, den där sidan har jag missat helt, man kanske ska hålla koll ifall det dyker upp nåt roligt sen! =)

2008-06-16 @ 19:03:17
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: klara

blondinbella är pinsam X), dt tycker jag! hoppas allt är bra, fin blogg du har om jag inte sagt det tidigare.

2008-06-19 @ 22:04:35
URL: http://kklaris.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0