Lite småplock

Hejsan i lingonskogen. Nu har jag kommit hem till mamma. Var inte meningen jag skulle vara där idag haha men blev så ändå, ska sova här tills imorgon då Fredde kommer hem från gbg. Han kollar juh på "the boss" ikväll ;) Iallafall stannade vi i stan en snabbis och jag hittade på tok för mycket. Ni kan juh se på bilderna här nere hahaha. Jag hittade även en till present till Fredde som jag tror han kommer bli glad över och så hittade jag faktiskt en sak till Ola med ;) Nu ska man bara ha ett tillfälle att ge honom den men det kommer väl ;) haha.


lite godis en lördagkväll är väl inte olagligt? ;)


köpte lite bodybutter; vanilj och mango :)


En bok om en riktig kannibal. En verklig händelse om en kvinnlig kannibal. Verkar otroligt bra hahaha. Dessutom kosta den bara 50 kronor :)


en skjortklänning / tunika (stavning? ) som jag hittade =)

  
små skålar jag hittade på Dollarstore för 20 kronor. Inte illa för så söta saker.

Men Freddes och Olas grejer lägger jag inte in förrän efter ;) haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0