Upptagna bruden...

Idag har jag en massa saker jag måste göra känns det som. Jag fick nu hem papper från CSN så jag ska skaffa mig ett e-legitimationskonto så ja kan söka genom nätet, tycker det är lättare eftersom man får se på en gång om man missat något, skrivit något fel och så vidare. Dessutom kommer ansökningen in fortare och därmed behandlas fortare ;) Så ja har lite att läsa på inför det och så vidare. Jag ska dessutom beställa skolböckerna på cdon så jag hinner få hem dem innan jag ska börja plugga höhö. Vet att det är en månad kvar men jag vill inte komma på det sista veckan lixom och alla ni vet väl hur mitt minne är? haha

SEN ska jag dessutom snart gå till affären för att handla lite mat och hämta ut mitt H&M paket som fan borde vara där nu annars gråter jag haha. Sen ska jag laga mat och det ska fixas med tvätten från igår och sen ikväll ska jag prova någon produkt från Yves Rocher som jag fick igår :) Fullt upp med andra ord haha.

och just det.. idag ringde bemanningen.. IDAG?! jag skickade in ansökan där i december.. snacka om sega -.-' jag trodde tom att mina papper hade försvunnit i posten eftersom dem  aldrig hörde av sig, men idag ringde dem då och frågade om inte jag kunde börja jobba på äldreboendet här i min by istället, vilket skulle passat mkt bättre iof... men dem kan väl inte ringa samma dag och fråga? lixom klart jag har ett annat jobb?! men jag kunde ialalfall ringa dem i höst när jag pluggar om extraarbete och tro mig.. det kommer jag göra :) ringa ringa ringa och ringa höhö... nu ska jag dra till affären :) vi hörs senare

 min framtida arbetsplats? iaf medan jag pluggar ;)

Postat av: Alexandra

hahaha,förlåt,men det är lite kul att du tar det så seriöst och börjar med det redan nu ^^ du får ändå inte ut CSN pengarna förns sista veckan i augusti,så ingen idé och stressa sönder :D

2008-07-24 @ 12:48:42
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: sofie

FAN VA ROLIGT!! dÅ kommwe vi nog jobba tesammans :) Det var en som frågade idag om jag visste någon som inte hade jobb i sommar det var nog dej dom ringde till då :)

2008-07-24 @ 16:04:56


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0