update från maddie


Hejsan. Idag mår jag inte heller så bra (typiskt...) så jag tänker inte vara långvarig här haha. Jag ska nu se på film tänkte jag, dreamgirls, men beyonce :) Jag hoppas den är bra för den är över två timmar lång juh! Har ni sett den? :) är den bra?

igår var vi över på crousingen i Hudik och det var mycket bilar och mycket folk. roligt! Dock var det inte så roligt när man hellre skulle vilja sitta hemma i en filt med lite te i handen. Men  det ska jag passa på att göra idag medan jag är ledig. Imorgon börjar helvetesveckan haha. Men det ska nog gå bra.

Ha det så bra så länge så länge så hörs vi någe mer :) kraaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0