Update

Tittar in såhär mellan massa "jobb". Jag har nu läst igenom ALLA papper man fick med och det var en massa skit jag inte behövde veta, ja som ska studera på distans menar jag, men nu är det gjort! haha. Jag är lite bättre förberedd nu känner jag då jag kollade bussar (kommer hinna dit i tid på morgonen + hem) jag vet exakt vart byggnaderna är (hoppas jag) jag har koll på viktiga datum (tack kalender..) och jag har nu snart beställt de 3 första böckerna som man skulle ha /ha läst till kursstart. Kul bara att det kostar över 600 spänn! haha.

Angående överförningen av bilderna vet jag inte hur jag ska göra. Lättast om man bara för över ALLT jag vill ha kvar på Freddas så länge (a). Ja menar det är ändå över 3000 bilder, palla lägga in alla dem manuellt?! haha. 

Kanske man skulle kolla på lite tv tro? något bra såhär en onsdag kväll?


kramar på er


Postat av: Alexandra

ja,men man måste ju samtidigt lära sig nån gång att prata inför stor grupp och typ alla är lika nervösa,så det är nog lugnt ;) hahah

2008-07-16 @ 20:39:34
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du,det är ingen brådska att läsa till kursstart ^^ HAHA,dom skriver bara så,du hinner gott och väl om du börjar läsa samma vecka. Är ganska bra och göra det så sent som möjligt,så du har det mesta i minnet,ett tips från mig bara :)

2008-07-16 @ 22:22:56
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Malin

Passa aå viruset inte kryper till freddes data då ::P

2008-07-17 @ 08:11:46
Postat av: Pernilla

Var köpte du dina skolböcker ifrån?

2008-07-17 @ 21:36:16
Postat av: madde

Malin:

hhahahha det är inte virus på sådanna filer :) har redan kollat hundra gånger ;) ahah



Pernilla:

finns på cdon :) iallafall dem jag skulle ha

2008-07-17 @ 22:57:36
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0