Tisdag

God morgon! Eller ja, det är väl inte morgon nu men det blev bara att jag sa så när det var första inlägget idag haah. Idag i postlådan låg det lite paket till mig. Bland annat paket från cdon som jag beställde igår eller i söndags eller när det var. Dock blev jag besviken för dem hade inte lagt i alla varor men tagit betalt för alla så ja ska nog allt mejla dem. Detta har hänt mig förr med så jag förstår inte varför man inte kollar två gånger i paketet innan man skickar iväg det?! men det händer väl den bästa antar jag. Fick även hem min tröja från Avanna som jag beställde för ett tag sedan. Lägger in bilder sen (har inte kameran hemma nu...) så den får ni också se sen :)

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag :)

kram på er

Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D

2008-07-08 @ 14:52:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ppsst. är säkert någon sommarjobbare,så var inte allt för hård (A) HAHAHA,blir ju lätt lite fel när inte alla ordinare personal jobbar ;P





btw.. nu kom jag ihåg namnet :D HAHA

2008-07-08 @ 15:02:22
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0