Teknikshopping

Nu har mamma åkt hem :( Nu måste man vara vuxen igen haha. Näe men ja e nerdrogad på alvedon så det går nog bra nu ett tag ;). Tvättar iallafall nu, läre bara göra det då det var tvätt överallt. Pallar inte sånt haha.


Beställde även en ny digitalkamera och en ny mobiltelefon idag. Ja jag vet att det kanske var lite onödigt att beställa en ny kamera då min nyss blivit lagad?! men det är bara 6 megapixel på den jag har nu och på den jag köpte är det 12. Asså dubbelt så bra och bra pris. Klart som attan jag slog till. Jag hade tänkt köpa en systemkamera men detta är juh bättre enligt mig då den är mindre och lämpligare att ha med sig än en systemkamera. Kameran var en Nikon Coolpix s700 för 1990 kronor. Nu har jag juh snart två kameror men antingen tar Fredde den andra eller så säljer jag den till lillebror. Köpte även en ny mobiltelefon då min är helt slut. Okej inte helt slut för allt funkar utom att det hörs dåligt när man pratar i den, vilket är en viktig del enligt mig hahaha. Så det blev en Nokia 6300 i rött ;) Den kostade 1479 kronor vilket är ett rätt bra pris tycker jag då den hade det mesta en mobiltelefon kan ha.


Nikon kameran med 12,10 megapixel :)


My future mobile ;)


Jag vill inte höra något dåligt om dessa nu för då blir jag ledsen hahaha

Postat av: Emma

du får gärna säga sen om kameran är bra :) och lägga ut olika bilder som är tagen med den.. vi ska ju köpa ny kamera snart :D

2008-07-01 @ 20:30:51
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: madde

Malin:



asså korten som jag får nu blir inte dem bästa lixom ;P och sen tror jag nog det blir bättre kort med en nikon istället för samsung som ja har nu :P hahaha



och ja, ibland vill man förstora upp bilder vilket inte blir så bra med min nuvarande x)

2008-07-02 @ 13:30:32
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0