*pust*

Hejsan hejsan!

Nu har jag tid att blogga. Först idag jobbade jag (vilket gick förvånadsvärt bra med tanke på att jag hade feber...) och sen när jag kom hem kilade jag över till ICA för att hämta ut mitt paket med min nya kamera och mobiltelefon. Jag vet inte vad jag tycker om kameran än för jag tycker bilderna ser värre ut än min andra på skärmen men kan hända att det är för mkt pixlar på för liten skärm så det blir super när dem hamnar i datorn. Får se sen helt enkelt. Dock måste jag installera massa saker och dona på på min dator innan jag kan lägga in bilderna så det blir imorgon eller senare ikväll då jag inte har någon energi kvar just nu plus att det snart kommer åska (tror jag...) och då vill jag inte ha min dator i. Nu kan ni kankse undra varför jag har freddes igång men den är bärbar vilket betyder noll sladdar = noll skada på datorn ;)

Iallafall är jag nöjd med telefonen (nokia 6300). Den funkar skitbra och tar rätt bra kort. Dock saknar jag lite låtar så ska se om jag kan föra över dem från min eller ladda hem lite låtar sen :) Fattas lite ola om man säger så ;) hahaha

Nu har Malin precis gått hem och snart kommer mamma, moster och lillebror över en sväng. Så ja jag hinner inte skriva så mycket mer nu hahaha

men vi hörs sen :) med fin fina bilder i hope

kraaaaam

Postat av: mmartinis

hahaa jag förstår inte vad det är ni ser :)

2008-07-04 @ 19:12:09
URL: http://mmartinis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0