nyhetsmorgon

Sitter här nu och kollar på nyhetsmorgon då Ola skulle vara /är med. Jobbigt att sitta och vänta tills efter 11 för att se honom sjunga men jag får väl spendera tiden här istället  :). Han avslöjade nu att han skulle till LA i 4-6 veckor för att skriva låtar till sitt nya album. Jag är inte avis.. inte alls !! hahaha
Igår kväll kom vi hem vid 12 tiden från sundsvall efter att ha sett bion Narnia 2, prins caspian. Den var huuuuur bra som helst. Jag rådiggade den. Ser redan fram emot trean och ska se den när den kommer. För det kommer väl en? haha

Iallafall rekomenderar jag den, malin som var med oss gillade den inte alls haha. Konstigt hur man kan ha så olika smaker.. dock är det väl bra att ha delad smak ;) haha

Näe nu ska jag kika vidare.. missa inte ola på nyhetsmorgon vid 11.25 tiden ;)

Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-07-12 @ 10:01:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: annelid

Men ja har inte bytt. Jag bytte bara länk namn,... TACK FÖRESTEN!! :D

2008-07-12 @ 12:04:48
URL: http://metrobloggen.se/lillemy


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0