Mycket att göra, så lite tid

Hejsan! Nu sitter jag här mitt i städningen, jag har lixom rätt mycket att göra idag känns det som. PÅ min lediga dag! skandal haha. Idag ska jag hinna md

* att fixa med tvätten
* boka ny tid för tvättning
* knäppa kort och lägga in på alla plagg från H&M och outletbutiken som jag besökte idag
* damsuga
* torka golven

* diska
* betala räkniingar
* fixa med betalda räkningar
* lyssna på Ola på rix fm sommar ;)


Allt detta SKA jag bara hinna med idag , tror ni jag hinner det? haha
ja ingen tid att förlora.. vi hörs lite senare :)
kram kram

Postat av: Maria

du verkar ha vunnit voodoll dockan hos mig, hihi, maila din adress t mig: [email protected] och missainte denna lätta tävling:



http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



2008-07-28 @ 13:52:11
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0