madde är arg

GAAAAH VA ARG JAG ÄR !!!! det går inte att lägga in bilderna på datorn.. inte någonstans! det visar inte ens att det finns några bilder på den! just nu är jag inte alls nöjd med detta köp -.- jävla skit haha

ja vet inte vad jag ska göra heller :S då det inte går att uppdatera programmet jag fick med till skivan och det inte visas några bilder någonstans mer än på själva kameran? några förslag? hahaha

Postat av: Stina

om du laddar ner picasa 2, (sök på google) så brukar oftast bilderna hamna där :D funkar för mig iallafall :) hoppas det ordnar sig!

2008-07-04 @ 21:37:08
Postat av: emelie

sätter du i själva minneskortet i datorn eller använder du en sladd? om du använder sladden så brukar man behöva ha kameran på innan man kan kolla på bilderna i datorn men det kanske du redan visste ahha xD Lycka till iallafall!

2008-07-04 @ 21:41:24
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: madde

stina:



asså det syns inga bilder vart ja än kollar -.- men ja hoppas ja får reda på deet snart hahha

2008-07-04 @ 21:58:53
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0