Lite saker...

Idag var jag och mamma även över till Eriks hjälpen som finns här mittemot min lägenhet. Jag har aldrig varit in dit fast jag vet att det ligger så nära. Hittade en t-shirt, ett par jeans, en scarf och 40 galgar. för 100 kronor. = FYND! Jag som har haft brist på dem länge och dem kostade bara 50 öre nu så det var bara att ladda upp lagret hahaha. Hatar att inte kunna ha allt upphängt!

Sen på tal om kläder, idag fick jag hem ett paket med ett linne i från Noa Noa. Jag vet inte varifrån den kommer, varför jag fått den eller något. Men det stod juh mitt namn och adress på paketet och i den låg ett linne. Linnet är värd 600 kronor och jag förstår verkligen inte varför jag fått den ahaha men jag tackar och tar emot jag ! så TACK varifrån den nu än kom från ; ) Dock är den lite för liten då tuttarna (typiskt!....) inte får plats riktigt men kankse när jag gått ner lite.


tröjan jag hittade på Eriks Hjälpen för 25 kronor. Den är osa/brun


Den blommiga scarfen jag köpte för 15 kronor


ett sött rosa linne från Noa Noa som plötsligt kom i ett paket till mig!

Postat av: Sandra

Fin blogg, ha en bra dag :).

2008-07-02 @ 09:58:54
URL: http://http//:www.seandra.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0