Kvällslyx


Badkar är väl ändå ett vardagslyx? speciellt när man inte har något eget ;)

Nu har jag precis sett klart en film med mamma och brorsan. Dock var det en film jag redan sett förut men de andra hade inte sett den. Dock var den inte lika bra enligt dem som jag tycker haha. Nu tänkte jag lägga mig i ett bad (har inte det hemma så man måste passa på...), smörja in mig i den nyinköpta bodybutter'n och sen lägga mig ner för att läsa lite. Jag orkar faktiskt inte göra mer än så hahaha. Sover noll om nätterna hemma (inte lika varmt här.) och sen så är det faktiskt skönt att inte göra så mycket alla gånger eller håller ni inte med? :)

Ja ni får ha en fortsatt mysig lördagskväll så ska jag ha min lilla lyxkväll :)
hörs imorgon, troligen inte jättemycket då Fredde ääääntligen kommit hem!

kram och God natt !



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0