jobb ikväll

Hejsan! Nu sitter man här och kollar på lite tv samtidigt som jag kollar på datorn lite. Det blir juh jobb ikväll, vilket nog ska gå bra även om jag inte ser fram emot det hahah. Jag sitter dessutom och funderar på om jag ska inköpa med pizza ikväll eller om jag ska laga ngt. Det är juh gott med hemlagat men det är ändå fredag och då äter alla något extra gott. Så ja, får se hur jag gör ;) höhö.

Jag kunde inte ta ut mitt H&M paket igår eftersom pappret låt i freddes bilen juh och han var borta hela kvällen och idag jobbar jag (och den ligger kvar i bilen...) så jag får ta ut den imorgon efter jobbet :) Det blir nog bra! hoppas det har kommit bara :O ahha

Nu ska jag kolla runt lite på bloggar :) känns som om jag inte har gjort det på ett tag hehe

ha det bra så länge
kraaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0