febrig

Hello!

Nu börjar man må lite bättre. Tror det är för att jag har tagit lite alvedon (ipren..) men ändå. Jag skulle ringa till hälsocentralen idag men då har dem bara öppettider från 8-9 vilket jag såg försent så jag ska ringa imorgon från jobbet och höra vad dem tror att det är  alternativt boka tid tills nästa vecka. Det känns som om det är över till måndag men man vet aldrig. Det har suttit i nu snart en vecka. Jag vet inte vad det är heller. Jag mår illa, yrsel, ont i magen och huvudvärk. Hade även 38.8 graders feber när jag tog tempen för en timme sedan. Det förstod jag nästan när jag låg med långärmat 
och jeans under täcke och frös FAST det är 35 grader inne här. Så jobb imorgon lockar inte kan jag säga men har inte råd att vara hemma mer och dessutom så är grönt rätt lätt ändå. Hoppas jag! *peppar pepper*

Nu tänkte jag iaf kolla på en film, spela ngt spel eller sova en stund. Olika saker jag vet haha men jag orkar inte så mkt just nu! Man har noll energi. så ja.. vi hörs sen

ha det så bra så länge =)

Postat av: Stina

äsch då, krya på dej :)



jo! måste bara fråga, vad heter photoshop programmet du använder för att ändra hår,-ögon färg m.m?



:)

2008-07-03 @ 16:52:40
Postat av: madde

stina:



jag använder juh vanligt photoshop. CS2 för att vara exakt. Du kan ändra färger i alla ps varianterna tror jag :)

2008-07-03 @ 17:01:57
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja? alltså tänk på att jag skickar från jobbdatorn,kan ju inte direkt ha alla sidor jag besöker sparade och namn och grejer,då kan jag ju få en tillsägelse ;P

2008-07-03 @ 17:11:44
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0