besöka doktor?!

åh är inte detta typiskt? Jag gick upp imorse, yr i bollen och illamående men tänkte att det kunde gå över, gick på toan för att börja göra mig iordning men sen hände det.. det kom spy och huvudvärken satte in.
Jag kunde juh inte jobba idag :(
Satans skit lixom eftersom jag ville komma iväg idag, jag ville komma igång igen... Jag får ringa ner till hälsocentralen senare idag (eller tar man bara en nummerlapp? ) för att se om jag har något virus eller något i min kropp som gör mig dålig eller om det är något annat. Såhär orkar jag bara inte ha det längre -.-'

pga mitt tillstånd (haha) så tänker jag inte vara överdrivet aktiv idag. Tänker blogga när jag känner för det, självklart uppdatera er om hur jag mår ifall jag kommer ner till farbror doktor. Hoppas ni har en fin dag iallafall och önska mig en bra dag och en krya-på-dig-hälsning kankse ;) Nu ska jag ut med hunden och sen lägga mig till sängs igen. Hej hej















                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0