Atjo

Gokväll på er! Ursäkta mig för att jag vart dålig på att blogga idag men när jag kom hem från jobbet så måsta ja lägga mig på direkten. Det började med att jag hade ont i halsen imorse när jag klev upp men trodde att det skulle gå över haha men tji fick jag. Nu rinner snoken och så kan man knappt svälja. Skit också... men det ska inte få förstöra min lilla lediga helg :) icke sa nicke haha

Imorgon fyller fredde år så då blir det inte mkt blogga heller men jag ska uppdatera såklart :) kläderna som jag hämtade ut idag får ni se, lite bilder från födelsedagen tänkte jag bjuda på och så blir det väl en slutrapport framåt kvällen ;) HAHAHA

ha en bra torsdag kväll, nu läre ja gå och snyyyyta mig!

puss


Postat av: thessa

logga in på msn, du ska få höra om världens galnaste kväll ( rix fm halmstad ) haha ;D måste verkligen dela med mig av detta haha ! :D <3

2008-07-18 @ 00:00:44
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: isabell

vilken fin blogg du har!

kolla gärna in min, :)

2008-07-18 @ 14:31:38
URL: http://isabellbergstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0