Ännu en filmkväll och en sjuk dator


Hejsan svejsan på er sötnosar. Hur mår ni denna söndagkväll? själv mår man sådär. Jag mår bra, inte den biten haha men min dator har blivit lite sjuk. Den fick plötsligt massa virus :O Jag hoppas det går att ordna för jag vill inte ha en sjuk dator :( Tur att man har tillgång till en annan så man kan blogga och hålla sig uppdaterad om saker och ting ^^ haha


Jag har iallafall nyss kommit hem från en filmkväll hos Broberg. Vi kollade på en komedi som hette Americanizing shelley. Det är en komedi som handlar om en kvinna från indien som flyttar till usa för att hitta hennes förlorade kärlek och för att göra det måste hon göra sig mer amerikansk. Den låter kanske inte speciellt bra men den var superrolig haha. Två kulturer som krockar blir både hemskt och mkt roligt. En oväntad film som var sevärd.














Nu ska jag fortsätta läsa min bok sen sova. Hörs imorgon
kraaaam och GODNATT



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0