Undersköterska

Idag har jag ÄNTLIGEN fått svar från syon i min hemmakommun där jag har bett om att få vissa papper och klartecken från dem om att söka till undersköterska i grannkommun. Problemet är att det är min hemmakommun som måste betala för den utbildningen åt mig och jag hoppas verkligen dem gör det! Min hemkommun är inte såååå jätterik men å andra sidan, vilka ska dem satsa på om inte oss ungdomar? Är det inte bra att jag vill utbilda mig och att jag får jobb efter? Det är juh iof inte helt 100 säkert att jag får jobb men jag får juh med större procent chans jobb  med uska-utbildning än med bara 1 års erfarenhet som jag har nu. Dessutom VILL jag plugga lixom.. aja får se hure går.. har iallafall fixat med betygen nu och massa andra papper som ska skickas in, väntar bara på ett papper av syon som borde komma imorgon eller på måndag sen är det bara att vänta och se. Kursen börjar i slutet av mars haha. jag vill verkligen börja göra ngt nu.. jag vill jag vill jag vill !! haha

Postat av: Joline

har du ändrat dig igen? skulle inte du gå till förskollärare?

madde är bääst :)

2008-02-21 @ 13:14:21
Postat av: Madde

till joline:
haha jo jag vill hellre plugga till lärare men det har kört ihop sig med massa -.- så ja kör uska istället.. valde mellan dem två HAHA

2008-02-21 @ 16:59:27
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Magdalena

Åh, hoppas hoppas det går bra! Annars går du snällt dit och skriker Show me the money!!! Det ska funka har jag hört ;)haha

2008-02-21 @ 19:32:26


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0