Underbara jeans

image279
Jag vet att dethar blivit mkt GI och viktsnack för mig nu  men lixom det är en grej som snurrar kring mitt liv just nu så varför skriva om annat? Kollade precis på Du blir va du äter och man blir så peppad av det programmet :) iallafall jag :) när man ser hur mkt dem har lyckats gått ner, när dem lyckats klara det som har varit ett sånt stort hinder för dem så länge. Det är underbart att se, och man blir juh så peppad :)

Jag är extra glad idag eftersom jag har kommit i en strl mindre i jeans :) Har redan gått ner en strl eftersom jag inte kunde ha strl XX innan jag började "banta" och köpte då en strl mindre och kom i dem rätt snabbt. Nu sitter dessa två jeanspar väldigt löst och jag har räknat ut att jag kommer i en strl mindre :) HHA (kan förklara slappheten i jeansen ;) ..) haha :) DET GÖR MIG GLAAAD :D

mitt mål är nu att gå ner en två - tre strl till i jeans och en strl i "vanliga mått" :) hoppas jag klarar det på en månad till :) jag är verkligen peppad hehe :)









                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0