Träning ger resultat ...

Träning ger resultat... brukar man väl säga? Och jag kan säga att det stämmer :D
jag köpte för ett tag sedan två par jeans som jag beställde i en strl mindre än vad jag hade då
för att ja skulle kunna ha dem när jag gått ner lite och ja provade dem idag bara för roligt (a)
och vet ni? JAG KUNDE HA DEM :D lixom yes :D

redan lixom.. och jag som ska köra detta hela februari ut iaf :)
det kommer bli kanoners :)

Postat av: Annamellita

svar: Inte jag heller :) Någon gång så vill jag lära mig ordentligt. Typ om någon som är duktig kan lära en utan att det behöver kosta så mycket. :)

Gud vad kul för dig! :) Så var det för mig i höstas med. Jag körde stenhårt med inget godis, fika eller läsk, och då kom jag i byxor som jag inte kunnat ha innan. Vad gör du för att gå ner i vikt? :)

2008-02-04 @ 21:15:23
URL: http://annamellita.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0