Rent hus

image276
Jag tittade självklart på premiären av Rent Hus på tv 4 och det var ett bra program tycker jag.
I detta program var dem hos 52-årige Helder som had ett helvete rent ut sagt. Bilden är från hans badrum och så där såg det ut i hela lägenheten. Han hade 3 ton skräp asså. Jag fattar inte hur man kan leva så haha
Det som naturligtvis är roligast är slutet när man får se hur det blev när dem städat klart. Det blev som en helt annan lägenhet! Detta får mig att vilja städa jämt haha

Postat av: Magdalena

haha jag såg lite av det där, helt sjukt vad folk samlar på sig!
Äckligt tighta jeans är jeans som nästan är för små eftersom dom kommer gå ut sig sen, haha xD

2008-02-27 @ 21:35:45


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0