Ams = skit?

Givetvis försov man sig från alla radiointervjuer med ola idag ^^ men tur att det finns presoner som spelar in ;) haha

Var även in till ams idag för att göra en ny handlingsplan.. Jag blir fruktansvärt arg över en sak. Jag har gått en "söka jobb kurs" nu i 2 månader och den slutade den 25 januari.. A-kassan sa till mig att jag skulle automatiskt få igen från och med den 25:e och jag skulle på besök till ams mellan den 6:e och den 13:e. Idag när jag var där säger dem att jag står som avstängd för att jag inte har vart där än.. LIXOM FAAAAN !!!!! kan dem sätta mig på möte den 25:e då? och inte 2 jävla veckor senare?????!!!!! k*k j*vla ams !!!!!

ska jag vara ärlig är ams skit !!!! dem hjälper mig inget om jobb, jobbet jag har nu har jag lixom hittat själv !!, sätter dumma jävla datum och drar av och krånglar massa -.-' Och jag sa till dem att jag skulle börja plugga och sommarjobba på  jobbet. och så skulle ja dit igen i aprl för att se hure går?? med vad lixom? ja får fan inte veta då om ja får 
sommarjobb eller inte och jag får inte veta om ja kommer in på skolan förrän i juli !!

näe ja bojkottar ams faktiskt !! säg va ni vill haha


Postat av: Madde

Heter tras där. Samma som bloggen.

kram

2008-02-12 @ 14:03:36
URL: http://tras.blogg.se
Postat av: Magdalena

Det gjorde jag med för längesen, är inte med längre. Man får fasen göra allt själv iaf!
Men vi kanske kan prata på telefon om helgen, det är lite smidigare! =)

2008-02-12 @ 14:44:48
Postat av: Joline

säger samma som du, ingen hjälp..bojkottade ams redan efter första dagen, man hittar jobb bättre själv :)

2008-02-12 @ 17:03:36
Postat av: vibbe

AMS ÄR SKIIIIIIIIT !!!! -.- och jag, eftersom jag inte har någon inkomst, MÅSTE vara inskriven där och vara aktiv annars får jag inte pengar. OCH DET SUGER!!! ams kan gå och döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö -.-

2008-02-12 @ 18:24:45
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0