Violen

Hello!

 

Idag började jag jobba klockan 10. Skönt med sovmorgon tänkte jag men tror inte jag tyckte det imorse. Det kändes inte direkt som sovmorgon kan jag lova men men jag kom upp och iväg i tid! Vid klockan 2 gick jag över till Violen och till de små barnen där jag skulle jobba resten av dagen. Jag skulle nämligen stänga och eftersom jag varken gjort det eller jobbat på den avdelningen kände jag att nerverna hoppade och hade sitt egna lilla liv där inne i kroppen men det hela gick utmärkt bra måste jag säga! Barnen tyckte om mig och jag lyckades hålla dem hela och rena ;) Ett barn ville inte ens gå hem haha! Det måste man väl ändå ta som ett godkänt betyg?!

 

Det lät även som att jag skulle få fortsätta jobba där så det är jag skitglad över :D åååh om ni bara visste hur roligt detta är!

 

Nu måste jag däremot renskriva en så där 15 A4 sidor i word! Inte så roligt men då är skiten klar sen ;) haha

puss på er så hörs vi kanske mer sen ;)


Postat av: Jennifer

Nu är det som det ska igen! Men imorse så var det inte det, men det är ju bra att det är normalt igen! (a) för jag kunde nämligen inte läsa dina inlägg! (a)

2008-12-11 @ 20:13:31
URL: http://theeasyway.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0