tycker synd om mig själv

usch får man tycka synd om sig idag? får man tycka -synd -om -sig-själv -shoppa? :P

 

inte har playstation och spelen kommit än heller :( kommer dem inte imorgon tänker jag klaga, dem skulle faktiskt vara framme den 23:e :/ aja nu ska jag gå tillbaka till sängen :) skönt att sova 


Postat av: Emma Viklund

Jag tycker du ska klaga om det egentligen skulle ha avrit framme den 23:e!!! :O Tänk om det var en julklapp!!!

2008-12-29 @ 15:53:33
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Victoria

aha okej då förstår jag!

Men dem var jätte fina iallafall :)

2008-12-29 @ 17:12:53
URL: http://vicitoriiaa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan igen.. hihi

Jo antalet hundar har ökat.. tyvärr kommer det även att minska inom kort då Doris är dålig (höfterna)

Jag har flytta hem från göteborg, är just nu arbetslös men jobbar lite extra med att städa. Nått måste man ju hitta på.. och du pluggar, vad?





Krya på dig! Kram

2008-12-29 @ 17:29:18


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0