Tvkväll och god mat

Hejsan galoppsan!
Nu är man hemkomen från en underbart god middag hemma hos Jonas. Det var massa folk där faktiskt. Tobbe, Linnea, Jag, Fredde, Jonas, Erika, Emelie, Simon och Anna ? (fick plötsligt en namnlucka haha) Det bjöds på spaghetti med köttgryta med vitlök och ädelost. HUR gott som helst!

Nu sitter jag och tittar på sagan om ringen 2, sagan om de två tornen vilket är den bästa filmen av de tre enligt mig. Dock vet jag inte om jag orkar kolla i tre timmar haha! Kanske slår på desperate housewives istället?

Postat av: Carro

skaffat blogg jag nu :D Ville att du skulle hjälpa mig att göra den fin.. kan inte sånt jag :P

Hoppas adu haft en bra jul.

2008-12-29 @ 02:40:32
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0