Tråkigt

kul att man gjort allt man skulle göra idag då? :/ Jag har ehm... bara pluggat!

Det är iof inte så bara men jag hade planerat så mycket mer. Jag kunde iof inte färga håret eftersom syrran aldrig dök upp och garderoben tar jag nog i helgen då jag har köpt nya saker till den! Onödigt att städa den två gånger liksom! Slå in julklappar gör jag också imorgon istället. 

 

Idag har jag ändrat lite på bloggen som ni kanske märker.. bara småsaker iof men det blev bättre tycker jag! :)

nu sitter man här och har sjukt tråkigt.. tips på något man kan göra?


Postat av: Minna

Madde, jag gillar den syrénfärgade bakgrunden :) Helt rätt just nu i vintermörkret!Nu behöver vi piggas upp med färger. Vad har du tänkt shoppa för kläder?

Puss och kram.

2008-12-08 @ 22:49:49
Postat av: Madde

Minna:

tack så mkt :) hehe

jag har inte tänkt shoppa kläder utan mer en grej från ikea som jag bloggat om längre ner :) så jag får in alla mina kläder i garderoberna ;) hehe

2008-12-09 @ 10:42:48
URL: http://justmadde.blogg.
Postat av: Minna

Jag förstod det när jag läste äldre inlägg. Jag har en sådan, inte Ikeas modell men jag antar att de är lika praktiska oavsett märke. Jag rekommenderar den starkt!!

2008-12-09 @ 19:21:42
Postat av: Madde

Minna:

hehe ja :)

ja jah har höga förväntningar på den :D den är nog superbra ! :D hoppas dem finns kvar bara hehe

2008-12-09 @ 19:23:14
URL: http://justmadde.blogg.


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0