tråkigt

*Hejsan!

kul liv man har... verkligen! Det är typ vakna, äta, åka tåg, skola, åka tåg, äta , sova
sen så on and on and on and on.... ! Förstår ni varför jag inte vill vara hemma och pendla ÄNDA från mig till gävle? man hinner inte ett skit plus att det är skolarbete när man kommer hem också. Nu ska jag kolla igneom matteuppgiften en gång till innan jag skickar den till mig själv för att kunna skriva ut den imorgon. Sen blir det till att sova. Jag orkar verkligen inte vara vaken mycket längre till hahaha!

Iallafall gick det mkt bra idag i skolan :) mkt mkt bra! hehe

ja nu ska jag kila
återkommer sen =)
kramis

Postat av: veronica

Ja jag gjorde det :) hittade till och med en annan som var mycket snyggare :)

2008-12-03 @ 19:47:56
URL: http://missfancydream.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0