Önskelistan

Sitter här och funderar på vad jag egentligen önskar mig iår. Jag önskar mig faktiskt inga kläder för mitt i allt garderobstök insåg jag att jag faktiskt har så jag klarar mig tills mellandagsrean iaf ;) HAHA nä skämt å sido, finns inget jag direkt behöver just nu. (har ni dock hunnit köpa ngt plagg gråter ja inte för det såklart  =) ...)

Det jag iaf kom att tänka på var:

* en bärbar dator, mycket användbart nu i pluggtider... :) så den ligger högst på önskelistan i år !!

 

* en bokhylla! Jag har typ 70 böcker som ligger staplade på varandra och jag vill kunna se hela mitt utbud och det är juh faktiskt snyggare om dem STÅR i en bokhylla. Bättre helhetsintryck liksom! 

 

* Presentkort är alltid trevligt! Ingen behöver känna pressen att hitta på något och jag behöver inte le åt något jag egentligen inte ville ha :P

 

*  saker till hemmet som gardiner och sängkläder är också nice eftersom då behöver ja inte köpa det sjlälv. dock har jag fått det varje år så det börjar bli lite uttjatat kanske...

 

 

 

Denna fina bokhylla från IKEA kostar 649 kronor och finns i flera färger. 

 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0