HITTAD !!!

JAG HAR HITTAT DEN :D

 

jag tror juh på det övernaturliga och lite sådant som ni kanske vet och jag hittade ett forum på nätet där man kunde skriva om borttappade saker och innan jag själv skrev ett inlägg läste ja de andras svar och många hade rätt i vart sakerna var någonstans. Alltså det var folk som kunde "se" vart de förlorade föremålen var någonstans. Jag skrev själv nyss ett inlägg då jag fick till svar " har du varit och rest och haft packning med dig? tycker det ser ut som att den ligger ouppackad i något du hade med dig" och gissa vart den låg !!!

 

i en kasse hemma hos mamma som jag hade med mig?! är inte det lite läskigt ändå? för jag tror inte att detta var någon slump i alla fall :P men men :) tur att den är hittad nu iaf :) dock hjälper inte det mig förrän ikväll eller till veckan för mamsen bor inte direkt nära :P

 

aja vad gör ni då? själv ska jag slå in de sista julklapparna hehe!

kraaaaam


Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

Ha en trevlig lördagskväll!

2008-12-20 @ 17:12:41
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

oj oj :D vad var det för sida? :)

kram!

2008-12-20 @ 17:15:32
Postat av: Madde svarar

anonym:

den heter overnaturligt.ifokus.se :)

2008-12-20 @ 17:41:01
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0