en uppgift klar

Nu är jag iallafall klar med musiken :) känns bra! Den skulle juh vara inne imorgon hehe. Dock ska jag sätta igång med det andra, nämligen loggboken och lite sånt! Det ska nämligen skrivas massor massor massor och jag jobbar några dagar i veckan som kommer och har lite veterinärbesök och så att stå i så tiden är knapp.. vi hörs väl lite senare ikväll antar jag :)

 

kraaam på er


Postat av: Moa

sv: hahaha, de tror jag nog att du visste, för du kommenterade de när jag sa det xD ditt minne hörru ;)



sv2: haha, ja, tyckte jag också, men nu är de en hel månad! :o

2008-12-07 @ 19:49:08
URL: http://moaigeilo.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0