beslutsångest

 

min nya skrivare en samsung ml 1640 =)

 

hejsan!

nu är man hemkommen från sundsvall. hängde med fredde och christer som skulle fynda lite åp mellandagsresan så jag hängde med för att inhandla en bärbar dator, trodde jag! Det slutade med att jag köpte en laserskrivare till datorn och jag kunde inte bestämma mig för vilken dator jag skulle köpa så jag struntade i det helt enkelt. Jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska ha trådlöst internet till laptopen och inget till den vanliga, om jag ska betala dubbla internet eller om jag ska ha kvar internet på den vanliga. USCH för beslut haha!

just nu lutar det åt den rosa från telia med trådlöst bredband men ja vet inte ja.....

Postat av: Jessica

svar; åh, tack så mycket :)

2008-12-27 @ 15:28:10
URL: http://jessicabl0m.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0