Vinn shoppingrunda



Har ni hört talas om Market2member ? Det är ett företag som fungerar ungefär som gratisbio! Man kan värva medlemmar, man kan få poäng när man ex handlar online på ellos och andra onlinebutiker. Dessa poäng kan man sedan växla in till presentkort. Hur bra som helst, speciellt om man handlar mkt genom nätet! Då blir det lite som att man får rabatt på allt man köper eftersom du får tillbaka lite varje köp!

Just nu har Market2member en tävling där man kan vinna en personlig shoppingrunda med en stor modeperson och man får då dessutom 5000 kronor att handla för. Det säger man väl inte nej till va? :) klicka på länken och bli medlem och börja samla poäng! Så håller jag tummarna över att bästa man eller kvinna vinner ;) hehe

missa dessutom inte min tävling som kommer upp senare idag :)

Postat av: Linnea

svar: haha jo preciss ;) och både gillar ola, mycketmycket bra smak :) haha.



fast jag gjorde nyss om min deisgn för jag hade inget att göra hehe ;)

2008-08-02 @ 12:09:35
URL: http://linnua.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0