resultatet från garderoben

skriver ett inlägg på en gång.. så mkt jag har att berätta nu :O haha

Jag var juh över på Eriks hjälpen för att köpa galgar till kläderna men det fanns bara 18 kvar tyvärr så jag köpte dem 18 och en bok från Steven King och en tröja. Jag var nöjd med besöket ändå. Jag ändrade juh dessutom om i garderoberna. Jag tog över en till, den tredje garderoben så jag kunde ha alla toppar/linnen i samma skåp, dock har jag juh mer tröjor än vad galgar fanns men nu ser det iallafall bättre ut :)


Denna är megatjock! men vad annat är nytt när det gäller Stephen King? haha Hopps jag läser ut den detta århundrade iaf x) Kostade 40 kronor


Jag tog alla toppar och linnen i från denna och lade i den tredje garderoben. I denna har jag nu
* sovkläder längst ner
* bh:ar i nedersta korgen (och jag vet den hänger snett på kortet...)
* tjocktröjor i nästa korg
* korgen överst har jag toppar och linnen som jag inte använder så mkt
* längst upp hänger freddes skjortor och några av mina tjocktröjor


Här i denna garderob hänger först alla långa toppar och tunikor
* i korgen under är alla klänningar (jag vill ha dem hängandes men vart finns platsen ?! :O haha )
* längst ner finns få mina byxor och kjolar

I sista garderoben som blev ny i familjen ^^ haha hänger mina toppar och linnen jag använder mest! Ni vill inte ens veta hur mina skor och väskor ligger (a) haha. När ska jag få min walk in closet? x) hahaha

Postat av: Magdalena

Hmm, ser ut som fler än jag köper för mycket kläder ;)

2008-08-07 @ 21:08:48
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: emelie

tack så mycke =) haft en bra sommar? kram

2008-08-07 @ 21:35:33
URL: http://emelieingrid.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0