ettan avklarad


Nu har jag sett ettan och jag måste säga att den var bra. Dock hade jag väntat mig något annat, vet inte riktigt vad men något annat. Filmen är juh egentligen inte läskig utan mer äcklig. Det är vissa vidriga scener och jag kan inte ens tänka mig hur den unrated versionen är haha. Jag kan dessutom säga att detta, just detta, är anledningen till att jag inte vill åka skogsvägar på kvällarna hahaha. Tänk om bilen skulle gå sönder lixom, dessutom ingen täckning! :O haha

Jag väntar med tvåan tror jag haha, ser den ikväll istället ;) Dock ska jag förbereda för tävlingen nu så ska jag starta den lite senare :) glöm inte att kolla in ikväll!

Postat av: Magdalena

Hhaha så kändes det den kvällen när jag körde oss till ica! Du började ju prata om skumma gubbar påvägen och folk i backspegeln, haha!

2008-08-04 @ 19:08:14
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0