Vackert med spackel

   
Fick hem mitt paket från La Redoute som jag beställde för någon vecka sen och jag var en av dem som hann få ett kit med smink från Make Up Store. *yihoo* haha. Kläderna var jag nöjd med dock glömde jag att det är franska storlekar vilket betyder att man ska beställa en storlek större än vad man egentligen har eftersom ex en fransk 40 är en svensk
38:a vilket gjorde att min pennkjol blev liiiiten -.-' haha. Jag får på den men det ser fasen inte bra ut! Den får ligga i garderoben tills jag går ner så jag platsar i den haha.

I tidningen fanns det mycket mycket snygga bilder tycker jag :O Kolla bara in dessa!
 

 

 

och denna var inte så dum heller :O (a)


näe men fina bilder eller hur?! :) Att det är dålig kvalite är det min kameras fel !

Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen sötis =)



2008-08-18 @ 19:38:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hmm, undra vilken jag gillar bäst... haha

2008-08-19 @ 13:58:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0