Typiskt

Det är väl typiskt? att det regnar när vi ska ut?, att man sover länge när man har mkt att göra? att man inte har någon kompis alls som varken svarar eller vill/kan följa med ikväll när man annars har kompisar som festar varje helg? haha Det är väl typiskt att man inte har  ngn chaffis?! Jag blir galen hahaha!

Jag har en del saker att göra innan kvällen kan börja. bland annat;
* välja kläder
* sminka fixa frilla och göra mig klar
* duscha
* äta ngt
* fixa ngt att dricka
* hitta någon som vill följa med till Carros kompis (ja det blev ändrat..)
* fixa chaffis

ja listan kan göras ännu längre men ni förstår nog ;) hahaha
jag blir tamefan stressad!..

nu ska jag sätta fart.. vi hörs lte senare :)
kraaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0