Sorry

Hej!

Jag vill börja med att säga förlåt över att jag inte lade ut tävlingen igår men för det första var jag inte hemma förrän 1 på natten och då ville jag sova och sen ville jag faktiskt göra en snygg (finare) tävlingsbild än bara bilden på sakerna man vinner så därför måste jag använda denna dator med Photoshop på istället för laptopen som bara har paint haha ^^
Jag ska försöka trixa ihop den nu så hörs vi lite senare med tävlingen!

Jag såg föresten the hills have eyes 2 igår och den var faktiskt mkt bättre än ettan. Det hände mer, mer effekter, äckligare scener och en bättre story tyckte jag. Den är värd att se om man gillade ettan helt klart!

ja till photoshopens värld... hörs sen :)

Postat av: Jennifer

snygg design :)!

2008-08-03 @ 18:14:42
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0