sitter på jobbet och är trööööött zZzzZ..

Hej sötnosar!

Sitte rhär på jobbet nu och har precis slutat :) Gått bra idag faktiskt, liiiite ont i fötterna kanske men det går väl över inatt hoppas jag. Skulle egentligen jobba dag imorgn också men bytte tur med lillfia så jag är ledig imorgon och jobbar måndag dag istället. Funkar mycket bättre då det faktiskt går bussar på vardagarna haha. ehm ja.. eftersom jag är ledig imorgon och Fredde snart kommer och hämtar mig vet jag inte vad vi ska göra efteråt, man vet aldrig haha. Så jag vågar inte lova något mer inlägg idag inte så jag säger väl GOD NATT och sov gott på er så hörs vi imorgon :)

hoppas ni har en bra lördag kväll :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0