R.I.P farmor <3

Ja som rubliken säger så överlevde inte farmor igår :( Hon dog innan man ens hann dit, lite tråkigt men jag vet inte om jag hade orkat "se" henne dö. Jag och Lena tvättade henne och klädde på henne hennes favoritkläder. Det kändes faktiskt himla skönt att jag fick göra det och inte dem som jobbade där. Inte för att jag inte tror att dem hade gjort det bra men för att jag fick vara med att göra det sista lixom. Hon blev jättefin! Det kändes lite konstigt att vara där med henne när hon inte längre var där, men hon såg så nöjd ut. Hon hade lixom ett litet leende på läpparna vilket var skönt att se. Nu har hon det bra med farfar och deras ara som också dog för ett litet tag sedan som dem haft i typ 25 år.

Jag kan säga att jag inte är på humör för att jobba, helst inte eftersom jag jobbar med gamlingar, det kommer brista en eller två gånger ikväll känner jag på mig men vad ska jag göra? dem blir väl fett galen om jag stannar hemma. Egentligen har man rätt att vara hemma en eller två dagar om någon inom familjen dött men som sagt, dem blir väl galen! Får se hur jag hanterar denna dag, kanske jag kan vara hemma imorgon. Fy fan! haha tur att folk inte dör oftare!

Nu ska jag spela lite guitarr hero! Så hörs vi sen

puss på er

Postat av: Magdalena

Åh nej vad tråkigt madde... Hoppas det blir bättre snart...

2008-08-07 @ 12:45:24
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Marie

2008-08-07 @ 20:27:53
Postat av: Marie

Beklagar sorgen gumman, finns här för dig <3



Är otroligt stolt över dig att du orkade göra ve din farmor trots allt, inte många som klarat av det.



Älskar dig gumman

2008-08-07 @ 20:29:17
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0